Onze Werkwijze

ONZE WERKWIJZE

HOE KUNNEN WIJ U VAN DIENST ZIJN?

Op maat en flexibel

Wij passen onze werkzaamheden aan uw omstandigheden aan

Wanneer u contact met ons opneemt spreken we uw vraag door. We stemmen af wat we voor u kunnen betekenen en wat hierin een passende manier van werken is. Zo heeft u altijd een passende oplossing, afgestemd op uw vraag, de grootte van uw bedrijf, uw eigen expertise op dit gebied en de urgentie van de vraag.

Afhankelijk van wat passend is werken we op locatie of op afstand vanuit ons kantoor. Door de flexibiliteit die we hebben kunnen we bij urgente problemen vaak nog dezelfde dag langskomen als dat nodig blijkt. Persoonlijk contact werkt goed, maar soms is het voldoende wanneer we op afstand op uw scherm kunnen meekijken en de servers of het netwerk op afstand kunnen bedienen. U logt dan eenvoudig in via SUPPORT. 

Persoonlijk

U heeft altijd te maken met één vast persoon

Onze werkwijze is altijd op maat en verschilt van klant tot klant, waarbij een ding wel vast staat: u heeft te maken met één vast persoon. Een van de redenen dat Eveleens automatisering al bijna 20 jaar bestaat is dat dat wij geloven in de persoonlijke aandacht.

Doordat u altijd met dezelfde persoon te maken heeft kunt u vertrouwen op een prettige samenwerking. Een samenwerking met iemand die uw bedrijf kent, die de historie en al ondernomen acties kent in plaats van een groot bedrijf waar u drie keer hetzelfde verhaal aan weer een ander vertelt.

Een vast gezicht, iemand die bekend is met de wensen en mogelijkheden van uw bedrijf, dat werkt wel zo prettig!

Regelmatig onderhoud of inspringen bij problemen?

Ons motto is: liever voorkomen dan genezen

In onze 20 jaar ervaring durven we het gerust te zeggen: Liever voorkomen dan genezen. Natuurlijk kunnen we snel reageren als dat nodig blijkt, natuurlijk geven onze klanten juist onze flexibiliteit hierin een hoge waardering, maar toch… de ervaring leert dat grote paniek en platliggende systemen vaak met weinig moeite te voorkomen zijn. Updates die op reguliere basis geïnstalleerd worden, het adequaat reageren op foutrapporten en een frequente back-up maken een stabiele werkomgeving mogelijk waardoor frustratie en kosten bespaard kunnen worden. Vandaar dat we met een groot deel van onze klanten hebben gekozen voor een onderhoudscontract. Bij complexe netwerken met veel pc’s is dat wekelijks, maar ook op laag frequente basis werken wij op basis van onderhoudscontract. Bij het doorspreken van uw vraag maken we een inschatting van het aantal uren op jaarbasis afgestemd op uw bedrijf.

Met 20 jaar erving binnen de ICT en automatisering kunnen we een reëele inschatting maken en weet u als klant waar u aan toe bent: maandelijks lage kosten én een stabiele werkomgeving. Wij houden de daadwerkelijk besteedde uren bij en evalueren jaarlijks de uren met u om vast te stellen of ze voor het jaar erna bijgesteld moeten worden.

Met een onderhoudscontract vertrouwen op zorgeloos werken voor vast en een laag tarief, we informeren u er graag over.

Geen vaste systeembeheerder in dienst, toch professioneel beheer?

Share by: